fredag den 8. juni 2012

20 DAGE TILBAGE

20 dage - eller 492 timer - eller 29536 minutter tilbage.

Vær hilset, kære fan. Atter er tiden kommet til at beundre, grine over og idolisere Benjamin den Store, kongen af Blogland.

Idag vil jeg svare den oversmækre Sabines spørgsmål til mig:


Hej Sabinesnut!
Ja, min blog er smækker! Jeg er perfekt, og sådan er det. Men konkurrencen er heller ikke hård, når den primært stammer fra de indholdsløse dåser fra Bloggers Delight, som f.eks. Mascha Vang eller Linse Kessler - eller den husmoderlige cupcakefanatiker. Bimbos for the win! Sådan er Benjamin imidlertid ikke.´

Min perfekte opskrift på en 100% udbytterig læseferie består af tre dele:
  -  En perfekt kost (som jeg allerede har beskrevet)
  -  Den rigtige motion
  -  Det rigtige fokus

Hvad angår motion er det vigtigt, at passe godt på dig selv! Derfor holder jeg min idoliserede, mummitroldsformede kropsprofil lækker ved dagligt at slæbe rigelige mængder cola hjem fra den lokale Rema 1000.
  Benjamin tror ikke på motion. Danseprinsessen kan beholde sin zumba og Lootte Heise sine stavgulerødder - giv mig en plade chokolade og en pakke Lurpak, så er "Benjaskat" bare glad. Motion - nej tak.


Dernæst følger det rigtige fokus. Hvilket selvfølgelig er mig.
  Delvist fordi jeg ubetvivleligt er en perfekt skabning på alle tænkelige og utænkelige måder og faconer - men også fordi Danmark så grueligt mangler et forbillede. Hvad kan vi byde på?
  Intet. Om det er Amin Jensen eller Özlem Cekic - eller enhver anden pseudocelibrity, mangler de den starquality og karisma, jeg kan tilbyde. Smæk en omgang Benjamin "The Hottie" Esbjerg lige i masken på de pølseformede frikadelledanskere, og straks vil landets BNP stige betragteligt. Benjamin til folket! Og Lurpak.

Og det gælder også under eksamen. Hav billeder af mig hængende, og stræb efter den kvalitet, jeg udtråler. Det har jeg <3

Med venlig hilsen
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar