lørdag den 9. juni 2012

19 DAGE TILBAGE

19 dage - eller 478 timer - eller 28681 minutter tilbage inden dimissionen.

Idag er der kun 19 dage tilbage inden dimissionen. Det er ikke meget! Det må være trist og tragisk at være min fan og vide, at der kun er så lidt tid tilbage. Frygteligt! Ligesom hvis Mozart holdt op med at komponere som 15-årig... eller Holger Bech Nielsen valgte at droppe forskningen til fordel for en sportskarriere inden for "Sænke Slagskibe".
  Men sådan er det. Jeg ved, hvor denne blog bærer henad - en fetisch-stalkerkultur bygget om omkring min persona. Det er helt uundgåeligt, at der med tiden vil være særdeles påtrængende fans, der vil forsøge at få et stykke med Benjamin - uden at kunne få det.
  Denne desperation vil jeg ikke skabe. Derfor må i nyde mit henrivende væsen, mens i stadig kan læse mine smækre ord.

Jeg er også berørt af, at tiden inden dimissionen. Heldigvis har jeg jo, modsat jer, mig til at underholde mig med - i skulle bare prøve at være inden i mit hoved.

Idag skal jeg arrangere studenterfest - endnu en lejlighed, hvor jeg vil være i centrum. Godt nok holder jeg det med en anden, og jeg skal nok forsøge at være afdæmpet - men når alt kommer til alt har jeg den evne til ufrivilligt at overstråle mine omgivelser, som gør, at jeg er den mest populære überfamous celibrity  blandt Danmarks borgere. Det skal nok blive godt!

Og så skal jeg læse biologi. Haps!

Husk: Kun jeg er smækker! Ingen andre. Derfor.

Nej, da!

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar