søndag den 10. juni 2012

18 DAGE TILBAGE


18 dage - eller 449 timer - eller 26952 minutter tilbage inden dimissionen.

Vær hilset!
Atter er tiden kommet til at nyde mig. Hvor dejligt! Ikke?

Det er jo klart, at jeg har mange fans. De mest febrilske af dem spørger i kor ”Vil du ikke nævne mig i din blog?” 

  Normalt er svaret nej, men i dag skal være undtagelsen. Fordi jeg er i godt humør. Derfor! Så her følger en liste over dem, der gerne vil nævnes i min blog:

Natasha
Valdemar Bonde
Søs Fenger (og tak for sidst!)
Amalie
Kosten
Multikuntneren Rundstyk

Og flere andre. Velbekomme! Og nu tilbage til mig.



I dag fandt jeg ud af, at Eduard Khil er død. Mine kondolencer går til familien.
  I Eduard Khil havde verdenen en evig kilde til glæde, og hans tidsløse fortolkning af ”Trololo” vil altid stå mig nær. Kun få mænd har haft en stemme som ham; Jeg tænker naturligvis på Jørgen Olsen (fra Brødrene Olsen), ham der fra Muse, og Susan Boyle.
  R.I.P., Eduard! I’ll miss you very much!



Men udover at sørge, bruger jeg i dag tiden på at læse biologi. Ha, hvor kedeligt.
  Derfor vil jeg foreslå jer at donere oplevelser, mad eller hjemmelavede keyhangers til Benjamins Velfærdsfond. Hele indsamlingen går til mit velbefindende, og det er jo trods alt det vigtigste.
  Hvad skal i, uvidende frikadelledanskere, eller se op til??
Derfor: Doner nu.

Og når i nu alligevel keder jer så meget, at i er endt her, kan i jo tegne en tegning, skrive et digt eller måske komponere en sang om mig. Sådan får jeg ofte tiden til at gå. Der er utrolige mængder stof og materiale i mit smækre væsen, og ingen kan hamle op med mig, når først Benjamin er på banen. Derfor!

Slutteligt vil jeg blot inderligt opfordre til at dele. På det sidste har det set småt ud med læsere, på trods af, at jeg er det absolut mest interessante væsen i hele blogland; ja, i hele landet. Spred budskabet! Jeg er henrivende, og i ved det. Jeg kan kun blive überfamous, hvis i, mine kære, hjernevaskede undersåtter, fortæller alle om mine genialiteter. Sådan.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar