lørdag den 26. maj 2012

33 DAGE TILBAGE

33 dage - eller 812 timer - eller 48728 minutter tilbage inden dimissionen.

I dag nyder jeg vejret med Omar (min søsters marsvin) og læser samfundsfag. Lækkert, ikke??


Jeg er som bekendt utrolig populær - en byrde, jeg gerne bærer. Nogle må jo være et forbillede, og jeg har jo lang tids træning. Derfor er der også mange, der spørger mig om gode råd til dit og dat. Uden at åbne en brevkasse, vil jeg alligevel adressere et spørgsmål, jeg har fået mange gange:

"Benjamin, hvad er den optimale kost når man læser til eksamen??"

Hemmeligheden er, at kun én kostplan virker. Helt centralt er det desuden, at du hele tiden husker på, at det kun er min plan der virker. Læger og lærere siger måske noget andet, men kun jeg har ret. Derfor.
 
  Det er klart, at det er vigtigt at spise rigtigt. Jeg har eksperimenteret med flere forskellige diæter og retter, bl.a. en yderst lækker og nytænkt studenter-spaghetti eller klassikeren, død ko i aske (Opskrift nr. 6).
  Jeg spiser altid så uvarieret så muligt. På den måde distraheres jeg ikke af grøntsager, vitaminer eller overskud under læsningen. Samtidig er det også hemmeligheden bag min smukke og eftertragtede kropsprofil. Herudover gælder at de centrale madvarer er hakket oksekød, ketchup og pasta. Chokolade i store mængder er essentielt.

I aften er der melodigrandprix. Mon ikke Sverige vinder? Hepper lidt på bedstemødrene fra Rusland. Party for everybody!




Vedlægger billedet af mit læsested i haven. Håber i nyder vejret!

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar