søndag den 27. maj 2012

32 DAGE TILBAGE

32 dage - eller 785 timer - eller 47131 minutter tilbage inden dimissionen.

For det første: Hvad sagde jeg? Citat fra i går:


Jeg er bare årets spåkone. Og tillykke til de euforiske, kjötbullar-spisende ABBA-freaks i Sveriga. Heja!

Men ellers er min dags højdepunkter:

Til sidst: Hvorfor er Mulernes Legatskole så upopulært? Ved godt at vi ikke scorer vildt på arkitekturprisen, men jeg går der trods alt! Troede at min star quality ville tiltrække flere fra den brede pøbel. Imidlertid ved umodne teenagepiger og -drenge ikke, hvad der er godt. Håber at i rigtig får mange bumser så!!!!


Reklamer for bloggen! Yes sir! Fortæl din kusine, din bankmand eller din hund om den. Den er fantastisk. Som i kan læse jer til.

//Over and out,
Benjamin



Ingen kommentarer:

Send en kommentar